راهنمای خرید

نحوه ثبت سفارش

با تشکر از حسن انتخاب شما و اعتمادی که به مجموعه آبیزداشته اید ، انجام خرید از فروشگاه آنلاین آبیز ، به 3 روش زیر امکان پذیر است :

1-      پرداخت آنلاین از طریق درگاه امن بانک صادرات ایران

  1. انتخاب کالای مورد نظر و افزودن آنها به سبد خرید
  2. مشاهده سبد خرید
  3. ثیت نام یا ورود به سایت
  4. انتخاب تعداد محصول و تایید مبلغ نهایی جهت تسویه حساب
  5. انتخاب نوع پرداخت (درگاه بانک صادرات ایران) و ثبت سفارش
  6. پس از انتخاب درگاه، به صفحه امن پرداخت انلاین شرکت سامان کیش هدایت میشوید.
  7. پس از انجام پرداخت از طریق کلیه کارت های عضوشتاب، سفارش شما کامل شده، فاکتور شما صادر میگردد و کد رهگیری برای شماره موبایل و ایمیل شما ارسال می شود.

2-      پرداخت در محل

در این روش پس از انتخاب ، کالای مورد نظر برای شما ارسال میگردد و پس از تحویل کالا در محل بایستی وجه آن را به مامور پست بپردازید.

انتخاب کالای مورد نظر و افزودن آنها به سبد خرید

  1. مشاهده سبد خرید
  2. ثیت نام یا ورود به سایت
  3. انتخاب تعداد محصول و تایید مبلغ نهایی جهت تسویه حساب
  4. انتخاب نوع پرداخت (پرداخت هنگام دریافت) و ثبت سفارش
  5. پس از ثبت سفارش، فاکتور شما صادر شده و برای شما به نمایش درمی آید و همچنین به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد .

3- ثبت سفارش تلفنی

جهت ثبت سفارش تلفنی با شماره 09124232178 تماس بگیرید.

پیگیری سفارشات

  • پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن ، sms  و email سفارش و فاکتور برای اعضاء ارسال می شود.
  •  در صورت لزوم میتوانید جهت پیگیری سفارشات خود با شماره پشتیبانی آبیز( 09124232178 )تماس حاصل نمایید.
  • برای رهگیری سفارشی که با پست ارسال شده  می توانید شماره 20 رقمی مرسوله را در آدرس زیر وارد کنید .http ://itemtracking.post.ir  و یا با مراجعه به پست منطقه محل سکونت خود و ارائه کد 20 رقمی از وضعیت مرسوله آگاه شوید .

 

رویه برگشت کالا

مشتریان گرامی ، پس از خرید کالای موردنظر و دریافت آن در صورتی که به هر دلیل تمایل به برگشت کالای خریداری شده دارید می توانید با شماره 09124232178 تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید .

در صورتی که برگشت کالای مورد نظر مورد موافقت قرار گرفت ، به شما اعلام میگردد تا کالا را به وسیله پست به آدرس فروشگاه ما ارسال نمایید.

حداکثر تا 72 ساعت بعد از وصول مرجوعی ، آبیز اقدام به بازگرداندن وجه پرداخت شده به حساب شما می نماید.

در صورتی که مایل به خرید محصول دیگری هستید مراحل خرید کالا را از ابتدا انجام دهید.

هزینه برگشت کالای مرجوعی برعهده مشتری می باشد .

تذکر مهم : کالای مرجوعی نباید استفاده شده و یا بسته بندی کالا مخدوش شده باشد .

جهت احترام به حقوق مشتریان عزیز

اگر متوجه شدید که زعفران خریداری شده اصل نبود و کیفیت مناسبی نداشت آبیز سفارش شما را پس میگیرد. شما میتوانید با مراجعه به آزمایشگاه های معتبر و تهیه آزمایش از زعفران متوجه می‌شوید که زعفران اصل است یا خیر؟ در صورتی که محصولات ارسالی طبیعی نباشند ۲ برابر وجه پرداختی + هزینه آزمایشگاه را ظرف ۲۴ ساعت خدمت تان واریز میکنیم.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا صفحات سوالات متداول و قوانین و مقررات را مطالعه فرمایید.