سوالات متداول

پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن ، sms  و email سفارش و فاکتور برای اعضاء ارسال می شود.

با واحد ارتباط با مشتریان   (CRM)تماس بگیرید ; (از طریق تلفن یا ارسال پیام به شماره 09124232178) در صورت وجود این مغایرت قطعاً کالای شما تعویض شده و یا مبلغ آن پس از بازگرداندن کالا عودت داده می شود .

بله ، شما برای رهگیری سفارشی که با پست ارسال شده  می توانید شماره 20 رقمی مرسوله را در آدرس زیر وارد کنید .

http ://itemtracking.post.ir  و یا با پشتیبانی آبیز تماس بگیرید و از وضعیت مرسوله آگاه شوید و یا با مراجعه به پست منطقه محل سکونت خود و ارائه کد 20 رقمی از وضعیت مرسوله آگاه شوید .

بله ، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی جهت سفارش محصولات به صورت کلی امکان پذیر است .

جهت ثبت سفارش تلفنی با شماره 09124232178 (آقای کارگر) تماس حاصل فرمایید .

بله . ضمن اینکه کارشناسان بخش تولید محتوای فروشگاه آنلاین آبیز تمام تلاش خود را می‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود ، کافی و روشن باشد. با این وجود، اگر همچنان یرای خرید یک محصول نیاز به مشاوره داشته باشید، میتوانید از گفتگو آنلاین (چت)، ثبت سوال در فرم زیر و یا از صفحه تماس با ما استفاده کنید.

سفارشاتی که در شهر مشهد ثبت می شود ، در همان روز نیز به صورت اکسپرس قابل ارسال می باشد . ارسال معمولی در شهر مشهد 24 تا 48 ساعت و درشهرهایی که به صورت پستی ارسال می شود 3-4 روز کاری به طول می انجامد .

خیر ، ثبت سفارش برای کالاهایی که موجودی آنها تمام شده است ،امکان پذیر نیست .

 

هنگامی که کالایی بازپس فرستاده شود ، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش تا 72 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد .

 

کالا به پست منطقه مرجوع می شود و بار دیگر در روز بعد توزیع می شود اگر باز هم در آدرس حضور نداشته باشید باید کالا را از مرکز پست منطقه خودتان دریافت نمائید .

 

شهروندان مشهدی امکان مشخص کردن روز و ساعت تحویل کالا را دارند . در ارسال های پستی امکان تنظیم روز و ساعت در حال حاضر وجود ندارد.

 

پرداخت اینترنتی به گونه ای طراحی شده که کاملاَ امن و راحت باشد :

گواهی اعتماد الکترونیکی(E-NAMAD) دوستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی کشور
گواهی ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی از وزارت صنعت ، معدن و تجارت
درگاه پرداخت آنلاین بانکی کاملا امن بانک صادرات ایران

با وجود این شما نه تنها برای خرید از آبیز که هنگام هر گونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته های زیر را رعایت فرمایید :

با مشاهده قسمت آدرس ( Address bar ) ، در مرور گر (Browser ) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس ، https وجود داشته باشد.( گواهی امنیتی SSL)
2- قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل در قسمت بالا و سمت چپ صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید ، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
3-برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
4- نسبت به فعالسازی و استفاده از رمز دوم یکبار مصرف کارت خود اقدام نمایید .

 

بلی ، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می توانید سفارش خود را ثبت کنید ، رسیدگی و پردازش سفارش هایی که در ساعت های غیر کاری ( از ساعت 17 تا 8 صبح ) ثبت می شوند ، در اولین ساعت های کاری روز بعد و با الویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد .

مشتریان گرامی ، پس از خرید کالای موردنظر و دریافت آن در صورتی که به هر دلیل تمایل به برگشت کالای خریداری شده دارید می توانید با مراجعه به سایت و پروفایل شخصی خود برروی گزینه برگشت کالا کلیک کرده و مراحل زیر را انجام دهید

در قسمت شماره کارت – شماره کارت بانکی خود را جهت برگشت وجه وارد نمایید.

در قسمت نام و نام خانوادگی دارنده کارت- نام شخصی که شماره کارت بانکی به نام او می باشد را وارد نمایید.

در قسمت علت برگشت کالا ، مورد برگشتی کالا را ثبت نمایید .

در صورتی که برگشت کالای مورد نظر مورد موافقت قرار گرفت ، به شما اعلام میگردد تا کالا را به وسیله پست به آدرس فروشگاه ما ارسال نمایید.

حداکثر تا 72 ساعت بعد از وصول مرجوعی ، آبیز اقدام به بازگرداندن وجه پرداخت شده به حساب شما می نماید.

در صورتی که مایل به خرید محصول دیگری هستید مراحل خرید کالا را از ابتدا انجام دهید.

هزینه برگشت کالای مرجوعی برعهده مشتری می باشد .

تذکر مهم : کالای مرجوعی نباید استفاده شده و یا بسته بندی کالا مخدوش شده باشد .

جهت احترام به حقوق مشتریان عزیز

اگر متوجه شدید که زعفران خریداری شده اصل نبود و کیفیت مناسبی نداشت آبیز سفارش شما را پس میگیرد. شما میتوانید با مراجعه به آزمایشگاه های معتبر و تهیه آزمایش از زعفران متوجه می‌شوید که زعفران اصل است یا خیر؟ در صورتی که محصولات ارسالی طبیعی نباشند ۲ برابر وجه پرداختی + هزینه آزمایشگاه را ظرف ۲۴ ساعت خدمت تان واریز میکنیم.

 

بله . پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، در صفحه پرداخت، میتوانید جزئیات شخص دیگری را جهت تحویل سفارش وارد کنید . ضمنا برای اینکه سفارش شما به صورت محرمانه برای شخص مورد نظر ارسال شود ، اطلاعات آن شخص را در صفحه پرداخت وارد کنید اما شماره تماس و ایمیل خود را جهت اطلاع رسانی وضعیت محصول درج کنید.

 

بله ، همه کالاهای فروخته شده توسط آبیز شامل مهلت 7 روز ضمانت برگشت می شوند.

هزینه ارسال درسراسر کشور برای خریدهای بالای دو میلیون ریال (دویست هزار تومان ) رایگان است.

و برای مبالغ کمتر از دو میلیون ریال در سراسر کشور مبلغ ثابت یکصدو پنجاه هزار ریال (پانزده هزار تومان) می باشد .

در روش پرداخت در محل (پرداخت هزینه پس از دریافت کالا) ، هزینه فوق بر عهده مشتری می باشد .

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت ، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود . اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد . در این حالت معمولاً پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک ، مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد . اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد ، آنگاه با شماره 09124232178 تماس حاصل فرمائید .

 

ارسال با پست پیشتاز: هزینه ارسال درسراسر کشور برای خریدهای بالای دو میلیون ریال (دویست هزار تومان ) رایگان است.

و برای مبالغ کمتر از دو میلیون ریال در سراسر کشور مبلغ ثابت یکصدوهشتاد هزار ریال (هجده هزار تومان) می باشد .

در روش پرداخت در محل (پرداخت هزینه پس از دریافت کالا) ، هزینه فوق بر عهده مشتری می باشد .

ارسال با پیک : این شیوه ارسال ویژه مشتریان مشهدی بوده و هزینه آن برای خریدهای بالای دو میلیون ریال (دویست هزار تومان ) رایگان است .

همه کاربران می توانند از طریق درگاه پرداخت امن بانک صادرات ایران و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت آبیز ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند .

و یا در صورت انتخاب گزینه پرداخت در محل، پس از ذریافت کالا مبلغ آن را با کلیه کارت های عضو شتاب به مامور پست بپردازید.

بلی ، جهت ارسال کالا و به اشتراک گذاری اخبار آبیز و همچنین پیگیری سفارشات به اطلاعات شما نیاز داریم .

اگر همچنان پاسخ سوال خود را دریافت نکرده اید ، می‌توانید فرم زیر را پر نموده تا کارشناسان پشتیبانی فروشگاه آنلاین آبیز در سریعترین زمان ممکن به آنها پاسخ داده و جواب آن را برایتان ارسال نمایند.

با تشکر از حسن انتخاب شما.